Fem snabba med Ingunn!

Jag har frågat Ingunn på Snögatans hamsteruppfödning. Dethär är hennes svar på fem snabba frågor:
 
-Egenblandad mat eller färdigblandad mat?
- Egenblandat, det är roligt att blanda, jag kan anpassa efter varje individs behov, det blir bättre och billigare. 
 
-Lugn eller aktiv hamster?
- Jag gillar de aktiva och lite busiga bäst, de som hoppar upp i handen och klättrar uppför armen i full fart eller vänder upp och ner på allting i buren och sedan tittar upp med världens mest oskyldiga blick! 
 
-Samlalåda eller akvarium/terrarium?
- Akvarium är snyggt 
 
-Duna bur eller gallerbur?
-Duna gillar jag, kan ha massa spån att gräva gångar i. 
 
-Hona eller hane?
-Honor! De är klokare, mer svårflörtade, föder ungar, tar hand om, uppfostrar. Man får kämpa lite mer för att vinna en honas respekt men sedan har man en vän för livet.
 
Tack Ingunn för att du ville svara på mina frågor! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback