Egen matskål

Fick en fråga om man kan göra en egen matskål på något sätt. Först tänkte jag att man kan ju sprida ut det i spånet, men sedan kom jag på en betydligt roligare ide!
 
Du behöver:
-Sax
-Toarulle
 
Såhär gör du:
Först tar man en toarulle. Sedan klipper man av ena änden så att den blir ca 2-3 cm lång. Sedan ställer man den helt enkelt upp och häller i mat! Klart! 
Hamstrarna kan ibland börja gnaga på toarullematskålen så det är bäst att byta ut den ungefär en gång i veckan.
 
 Foto: Jag
Text: Jag (Etty) 
 
Man får gärna kopiera den här artikeln till sin blogg/hemsida om man skriver att den är skriven och bilden är tagen av Etty Sanner och länka till min blogg:   http://lillhamster.blogg.se/?tmp=718367 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback